Familjen!!

Hugo i trotsåldern, Emilia kryper och ska ställa sig överallt! Rasmus blir frustrerad över att han inte kommer nånstans! Jonas är hemma å är arbets befriad, dock med fullt betalt! ;-) de e ju bra! sj så var man till Vårdcentralen igår om min mage! har ett navelbråck efter jag var gravid med twinsen. Remiss skickad till kiurgen för undersökning sedan blir det förmodligen operation! kul jul?

Vi håller på att tapetserar om i hallen. hållt på i ca 3-4veckor nu. men nu är det nästan klart.. det tar sin lilla tid när man har små terrorister hemma! :-P   Det blir jätte fint iallafall. bilder kommer när det är klart!

Jul här hemma är det inte riktigt än! men det kommer såfort hallen blir klar så man kan börja storstäda från golv till tak! men vi har fått upp julgardiner i köket, stakarna, julduken, pepparkakshuset och min fina *jul* lamoa ovanför bordet! ;-)

Sen så tycker jag att Snön bör komma men de verkar dröja omde ens kommer komma!  nu är det 1.8 i plusgrader iallafall! dagarna innan har det varit minus men ingen snö för det!







Bjuder på en bild på Rasmus så länge!

Barnen kallar ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0