Rasmus & Emilia 2mån, Mamma nyklippt

Denna vecka börjar lida mot sitt slut!

Imåndags så blev våra små bebbar 2mån. tiden går verkligen fort.
I tisdags så var det dags för 2mån koll med läkarbesök för de små med. vilket gick jätte bra. Dock har Rasmus ett platt ställe på sitt huvud (säger man så?? hmm) iallafall så beror det på hans ställning som han hade i magen som sedan blivit en favvo ställning utanför. så nu får han inte ligga på sin högra sida så det rättar till sig själv. det var det ända som läkaren på pekade. (detta e tydligen väldigt normalt för tvillingar). 

Rasmus väger nu: 5495g och är 58cm        (Nyfödd: 3010g och 48cm

Emilia väger nu: 5170g och är 57,5cm         ( Nyfödd: 2855g och 48cm)

Så de har gått upp väldigt bra. så bådas kurvor är ett rakt sträck uppåt :-) 







På tisdagen så fick även mamma lite egentid (el vad man nu ska säga) Jag var och klippte mig och slingade håret i ljusbrunt. Tvillingarna var så klart med och det gick jätte bra, dom sov hela tiden hihi. Hugo var så klart på dagis. 

Resultatet blev:





Jag är väldigt nöjd iallafall har inte klippt mig sen 2veckor innan mitt och jonas bröllop å de var ju i september förra året haha så det var på tiden.

GRATTIS ERICA TILL STUDENTEN HOPPAS DU FÅR EN SUPER DAG I MORGON MED SOL ;-)

HUGO FÅR AVSLUTA DETTA INLÄGG 


 



Kommentarer
Postat av: ERICA

Tack så jätte jätte jätte mycket! synd att du inte kom! men fick leka lite med hugo och gosa, tvillingarna iaf och fira med jonas i alla fall! :D ha det så bra i norge! puss

2009-06-05 @ 20:52:38
URL: http://ericaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0