Veckan som gått hittills ;-)

Börjar med att berätta att förra fredagen så åkte jag till Norge för att jobba på biltävling helt utan make & barn!!  de ni ;-)
tyckte det vara dags för att jag oxå skulle få göra nåt kul å få koppla bort tankarna om ansvar osv. visst vila blev det inte kan man ju säga, hade fullt upp med mn bror jocke i starten om hur de skulle vara å inte! men as kul var det.
Hur gick det för jonas hemma med barnen då? Jo det ska ja berätta, att i telefon till mig så sa han att allt går åt skogen att han inte hinner med tvllingarna å hugo bara skriker efter mig :-S (hmm lätt att slappna av då va?). iallafall så var detta en FET STOR LÖGN! allt hade gått jätte bra fck ja veta när ja kom hem *suck* inga problem överhuvudtaget, han hade klarat det galant :-D känns skönt att veta för framtida ändamål ;-) hihi

Barnen vara mycket efterlängtade, saknade de massor hela tiden så klart. andra gången jag är utan hugo på en hel helg på 2år. hmm väl behövligt om inte annat. ;-) 

Så veckan har bestått av en massa mys, shopping å besök från barnens Morfar å moster!

3barn ;-)


Emilia


Rasmus


Moster Emma med Emilia


Morfar & Rasmus


Moster med Rasmus


Morfar med Emilia


Emilia
somnade gott i morfars famn tors kväll. Tack för besöket det betyder jätte mycket för våran familj att ni finns
å vi älskar er <3 vi ses snart igen

I helgen har ja ingen anning om vad som händer förutom att ja ska hjälpa Evelina (grannen) med att fålla upp en klänning i morgon. för på sön åker hon och en kompis till öland i 2mån för att jobba. Snacka om att tvillingarna kommer att vara stora för dig evelina när du komemr tillbaka ;-) hihi

nä nu ska ja lägga mig brevid Hugo som ligger i våran säng, han vaknade tidigare av nåt antagligen hade han drömt! får se om ja lägger över honom till hasn säng igen el inte.

Go Naattt!!

Kommentarer
Postat av: ewelina

jo tack jag vet det :O dom kommer fan vara skitstora :/ haha, men gud va bra jag kommer ha ;) haha, kram!

2009-06-13 @ 17:30:22
URL: http://ewelinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0