Mvc v36 (v35+0) 34 dagar kvar till beräknad förlossning

Igår var jag iväg till barnmorskan igen! allt såg kanon ut. :-)
symfusmåttet ligger på 34cm, mitt blodtryck låg på 100/56 (lågt) men de e ju jag ;-)
inga blodprover då jag mår mycket bättre än sist. de skall tas nästa gång istället!
Filips huvud låg neråt med hade inte ställt in sig än (huvudet rörligt alltså).
när det var dags att mäta prinsens hjärtljud så ville han inte vara med på notorna precis. Ett riktigt yrväder så det slutade med att barnmorskan fick försöka mäta via navelsträngen som hon hittade. fick det till 159/min

Efter jag varit därså åkte jag till jakan en sväng till H&M,hade fått guldbonusen på 200kr dagen innan.så jag tänkte kolla lite omjag hittade nåt spännande till mig själv för en gång skull. vilket jag gjorde också, köpte en polotröja (grå) helt perfekt som går ner över magen å en bit till. å ingen mamma tröja var det utan köpt på *vanliga*avd.  måste nog köpa en till.. bra att ha nu i höst/vinter och tidig vår.   :-)

Barnen är på dagis, mycket skönt. ska städa lite.

bye bye

Kommentarer
Postat av: farbrorn

hej, är hemma förkyld och råkade hitta hit:)

Nu har ju den lilla kommit!!!!Grattis och lycka till

2010-10-26 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0