Rasmus är sjuk igen!

När jag kom in i deras rum i morse för att göra dem klar för dagis så ser jag Rasmus högra öga börjar bli svullet som de blev för drygt 2-3mån sen med. då slutade det med akuten men idag nöjde ja mig med Vårdcentralen ;-) där är det gratis iallafall.

lämnade av de andra 2busarna först på dagis sen vidare till VC. fick sitta max 5min sen kom de å hämtade oss.
Ögonlocksinflamation, så nu är det antibiotika i 5-7dar. men det är inget som smittar så han kan gå på dagis som vanligt.. men tror han får vara hemma idag och imorgon ska prata med dagis om det. sen på Tors ska han iväg till ÖNH mottagningen i järva, de ska kolla rören han har i öronen. är ca 3mån sen han fixk dem nu :-)

När vi kom hem så åt vi lite frukost sen gick vi ut en sväng å gungade lite å gick runt i området :-) sen fick han gå å sova lite..  Så nu sover lillskrutten. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0