KAOS DAG!

Idag har det inte varit en bra dag hemma hos Famljen Gradin! Bråkiga, stökiga, skrikiga och trotsiga barn HELA dagen :-/ inget man gjort har gjort dem nöjd! så jobbigt. Less på att vara hemma kanske? de har ju varit hemma i nästan 2v från dagis nu så ja kan tänka mig de. men imorgon är det dagis dags igen! JAAA ÄNTLIGEN säger jag då jag är helt slut då maken ligger å e sjuk! :-(

Men vi har u en liten gull plutt som lyser upp tillvaron också ;-) han vänder sig hela tiden från rygg till mage nu å så fort man tar honom i handen så skrattar han. man bara smälter :-D



Bvc dags imorgon med! 4månaders kollen. :-) kan tänka mig att lill plut väger runt 8kg å 65lång MINST!! han har ju strl 68 nu börjar gå över i något plagg i 74 :-O INTE OK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0