Begravningen!

Fre den 25 feb 2011 följde vi alla nära och kära Mormor till den sista vilan!

Filip fick följa med både i kyrkan och efteråt. han skötte sig galant. var jätte duktig. :-)

Begravningen var jätte fin, ca 120pers i kyrkan och ca 83st som samlades efteråt för mat och Kaffe.

Jag å syster hade på oss delsbodräkten båda två. jag hade mormors lövspänne och emma hade mormors delsbodräkts kofta som hon stickat själv för ca 50år sen. allt för att hedra våran ålskade mormor.

Vi fick träffa många släktingar som vi inte visste vem/vilka det var! många vill att man ska hälsa på dem med alla barnen. så de ska vi försöka göra i sommar. :-)

Mormor betyder jätte mycket för mig. hennes kloka ord kommer följa mig genom livet. de känns fortfarande overkligt att hon är borta. Jag har varit på väg flera gånger att ringa hennes nr för ja kommit på nåt. men kommit på mig själv i sista stund att hon inte finns långre i livet. men alltid i våra hjärtan.

Min Mormor hade ett tal för mig på mitt å jonas bröllop, många tal hölls den dagen MEN min mormors var det bästa av dem alla! :-D (många förutom jag som tycker de).



Detta kort är taget sommaren 2007 innan mormor fick cancer!

Mormor var den bästa kocken ingen kan få hennes mat ssååå god! Det är Min mormor som lärt mig
att baka så ha det i tankarna när ja bjuder på fika! ;-)

JAG ÄLSKAR DIG MORMOR!


Kommentarer
Postat av: L

Tårar rinner för det vackra inlägget tänker på dig hjärtat <3



Å JA DET TALET rockade stenhårt!

2011-03-04 @ 20:58:08
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0