Måndag!

Idag har jag å barnen varit ute! härligt väder men ingen sol dock :-( men men. jag har byggt en riddarborg till hugo på våran baksida. han själv var inte så intresserad och gick in efter ca 10min. blev då kvar med Rasmus och Emilia som kröp runt i snön.

sen busade vi runt inne, för att sedan lägga twinsen för en lite tupplur. Då de somnat så åkte jag och Hugo och veckohandlade på willys. (ja Jonas var hemma, då han haft magsjuka. måste ju gå minst 48h).
annars har det bara varit lugnt. full fart som vanligt. ;-)

Imorgon är det dags för dagis igen. Får även besök av min gullfia ;-) mys pys :-D

här kommer det en bild på Filip och Hugo som togs tidigare i veckan.

Denna bild är tagen idag på våran lilla guldklimp Filip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0